Tuesday, September 11, 2012

ၾကားခံနယ္မလိုတဲ႕ စကား သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ၾကားမွာ ေပ်ာက္ရွ


အာရံုေဟာင္း ဒဏ္ရာေဟာင္းေတြ ကိုကုတ္ျခစ္ ထုတ္ပစ္ခ်င္လွျပီ.....ကၽြန္ေတာ္ကို အသစ္ျပန္လည္ ရွင္သန္ခြင္႕ေပးပါ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ အေငြ႕ျပန္ေနရတာ ပင္ပန္ူးႏြမ္းနယ္လွျပီ အာေခါင္ေတြေျခာက္ေသြ႕လြန္းလွျပီ...ေရ...ေရ....ေရေပးပါ..ကၽြန္ေတာ္႔ကို ကၽြန္ေတာ္႕ကိုယ္ထဲက ခဏျဖစ္ျဖစ္ ေပါက္ကြဲေပ်ာက္ရွခြင္႕ေပးပါ...ပုန္းကြယ္ခြင္႔ျပဳပါ...ဂီတ သေကၤတ ေတြနဲ႕ စကားလံုးေတြကို အရည္ေပ်ာ္ခြင္႕ျပဳပါ...ေလာကၾကီးနဲ႕ခဏျဖစ္ျဖစ္ အဆက္အသြယ္ျပတ္ေတာက္ခြင္႕ျပဳပါ....ကိုယ္႕ဘာသာ ေ၀ ကိုယ္႕ဘာသာ ေၾကြက်ခြင္႕ျပဳပါ ....ေလာင္ျမိဳက္ခြင္႕ျပဳပါ...အရာအားလံုးနဲ႕အကြာအေ၀းဆံုးကိုခဏျဖစ္ျဖစ္ထြက္သြားခြင္႕ျပဳပါျငိမ္းေအးခြင္႕ျပဳပါ...လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ...က်ရွဳံးခြင္႕ျပဳပါ.....ခ၀ါခ်ခြင္႕ျပဳပါ...လည္စင္းခြင္႕ျပဳပါ....ရယ္ေမာခြင္႕ေပးပါ.....အမွန္တရားကိုသိျမင္ခြင္႕ျပဳပါ....ေျဖရွင္းခြင္႕ေပးပါ.....ကိုယ္ေျပာတဲ႕စကား ကိုယ္ျပန္ၾကားခြင္႕ျပဳပါ....နားလည္ခြင္႕ျပဳပါ....ႏွလံုးသားကိုေဖာက္ခြဲ ခြင္႕ျပဴပါ....ျပန္လည္ လင္းလက္ခြင္႕ေပးပါ....ကၽြန္ေတာ္..ကၽြန္ေတာ္ ...မြန္းက်ပ္ သိပ္သည္းလြန္းေနလို႕......ေပါက္ကြဲ..ဆူပြက္ခြင္႕ျပဳပါ...။ ။

                                                                              ေႏြဦးေလ

3 comments:

  1. ျဖစ္တတ္ပါတယ္။
    မြန္းက်ပ္မႈမွအျမန္ဆုံးလြတ္ကင္းပါေစလို႕။

    ReplyDelete
  2. အက္ေဆးေလးခံစားသြားတယ္ေနာ္
    ခင္မင္ေနတဲ႔..အမမုိးနတ္

    ReplyDelete
  3. ကၽြန္ေတာ္လည္း မြန္းက်ပ္သိပ္သည္းလြန္းေနလို႔

    ဒီကဗ်ာေလးနဲ႕အတူ ေပါက္ကြဲခဲ့ပါတယ္ ....

    (ေလးစားလွ်က္)

    ReplyDelete